Slachtoffer zijn van oplichting is erg frustrerend, we doen ons best om de veiligheid van onze klanten en onze website te garanderen, maar oplichting kan nog steeds gebeuren:
- Meld de zwendel bij de autoriteiten
- Neem onmiddellijk contact op met uw bank/creditcardprovider
- Overweeg om uw wachtwoorden te veranderen
- Neem contact op met onze klantenservice
Als je contact opneemt met onze klantenservice, vermeld dan het volgende in je bericht:
- Bestelnummer
- E-mailadres gebruikt voor de bestelling
- Screenshot van de gesprekken of e-mailwisseling met de persoon die je vroeg om te bestellen.
- Bewijs van betaling (bankafschrift, screenshot van de transactie)
De meest voorkomende vormen van oplichting zijn
- Het verkopen/kopen van goederen van online marktplaatsen
- Pakket ophalen/bezorgen
- Datingwebsites
Het melden van oplichting helpt ons bij het opsporen en blokkeren van toekomstige ongewenste transacties en het verbeteren van jouw veiligheid als klant.